En vanesak

Jag tänker inte komma här och säga att jag inte tycker det känns lite konstigt med mäktiga kvinnor, vilket inte är konstigt då vi är vana vid att ha män vid höga positioner i samhället och män har alltid fått de platserna på andra villkor än kvinnorna. Men jag tror att det bara är en vanesak, och jag tror att det behövas lite kvinnliga folk så att vi kan börja vänja oss. Tyvärr så kom inte Ségolène Royal till den högsta positionen i Frankrike, och synd är också det för vi vet alla hur stor makt just Frankrike som land politiskt sett har. Man får fortsätta hålla på Hillary, men det är frågan om hon har så många starka frågor att gå till val med... och medierna spår om Barack Obama. Exciting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback