Kunskapsområden

Först tänkte jag hålla seriositetsnivån väldigt hög och göra en fempunktslista där jag listar de 5 kunskapsområden som jag är mest intresserad av/kunskapstörstar mest efter. Vi går helt enkelt vidare till listan:

1.   Filosofi
2.   Vetenskap
3.   Psykologi
4.   Religion
5.   

Åååh, vad femman blev svår då. Vet att jag inte ska sätta in något område när jag är såhär osäker, men… något område borde i varje fall få STÄLLFÖRETRÄDA, det tycka ja. Sedan ska man inte ska ta ordningen som om den vore inhuggen i sten och oföränderlig, lika fast och extremt självklar som vissa naturlagar anses vara. Alla områden får igång mig… på sitt eget specifika sätt. Ja,

5.   Teknik

Sådärja… Är inte så värst bra på teknik men… det finns en strävan hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback