Silly me!

Hur många sekunder går det på ett ljusår?

Om en sköldpadda mister sitt skal, är den då naken eller hemlös?

Vad händer om man skrämmer sig halvt ihjäl två gånger?

Jo, angående mina digitalkanaler som jag i min enfald trodde inte fungerade korrekt. Ringde upp Comhem och efter en ändlös väntan(visst att Apoteket anses vara långsammare än en tai chi-lektion under vatten, men alla andra telefonväxlar man får vänta i? Diskutera vem som är värst!) då jag både hann borsta tänderna och rengöra dem med Plackers, så kom jag fram till en vänlig man. Men allt visade sig att det jag trodde var mina 130 kanaler var bara en förtitt de två första veckorna. Silly me! Så samtalet avslutades med att båda skrattandes la på luren – eller jag gjorde det, han kopplade in nästa samtal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback