Computergeek here I come!

Äntligen kan jag börja spela mina spel som jag köpt, men inte kunnat köra på grund av datorns ständiga lamentation. Eller ja, i varje fall Heroes V fungerade så det ska jag börja råköra nu ett tag framöver. Ska prova om samma procedur fungerar på resten av mina härliga spel. Computergeek here I come!
Kanske inte så mycket imorgon för då blir det lite plugg inför golgatavandringen imorgon. Hohojaja, jag litar på Elin som i sin tur sätter hennes tillit till ett dubbelsidigt pappersark. Det ska nog gå bra sa drängen och så gick han och dränkte sig i närmsta vattendrag…

Såattääääääääh….

Vill så gärna börja jobba igen. Komma in i någon form av jobbrytm om det är möjligt med en parallell mediekurs. Tyvärr så var lillgumman, Corinne(finns det ett mer sötare namn till den obotlig töta tickan?), sjuk förra lördagen så jag kunde inte utföra min jobbplikt.
Endera var det från den svinkalla lördagen som gjorde att hennes sköra minimala kroppsform öppnade upp alla hennes dörrar för en bassiluskinvasion eller så har den hela tiden kommit smygande i omgångar. De sanerar även i lägenheten och hon är väldigt mottaglig för sånt, vilket visar sig på henne när hon får svårt att andas. Men denna vecka har hon inte besvarat på mina sms, både kufiskt och märkligt då hon alltid brukar överösa mig med så mycket sms att jag nästan drunknar. Nog för att drunkna är hemskt, men är inte smsdöden värre?

Nästa vecka vill jag klara jobbet, ta ut pengarna från mitt SEB-konto och sätta in dem i en Nordeafond där de växer, installera alla mina spel och jobba!!

Kommentarer
Postat av: elin

Så, var lappen att lita på eller inte?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback