Det där &¤#^*; sportlovet!!

For all who cares… efter min lilla utflykt idag så fick jag ett sms av Nette som sa att Corinnes sjukdom inte hade varit lika svår som förut. Antagligen om man tror på biologi, så har hennes lungor växt sig större och starkare och det skulle inte förvåna mig om hennes immunförsvar uppdaterats en aning. Det slutade inte på sjukhuset med munnen och näsborrarna fulla med plastslangar med andra ord. Fast även om detta är frid och fröjd så har det där sportlovet brutit ut för Stockholmsregionen och de ska bort hela veckan lång. Vilket gör det liiiiiite svår för lilla moi att jobba. Jaja. Inget gott som inte för något dåligt med sig som ja brukar säga :P

Får tröstspela lite Heroes V än så länge. Varför kan jag inte få igång mina andra spel på samma sätt för? Så trist…

Ska även försöka köpa nytt grafikkort och RAM-minne så fort jag funderat ut vad det är jag behöver :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback