Ouppdaterad någon?

Slumpvis får man reda på att konserten idag är inställd. Är grymt besviken av två anledningar. Den ena är att mina förväntningar för denna proggafton har varit skyhöga och detta speciellt eftersom så bra band skulle spela. Förförbandet Seventh Wonder har blivit en av mina under decembermånad mest spelade skivorna hos mig, Cloudscape behöver inte nämnas, too good to be true, och så Pagans Mind. Usch så bra det hade kunnat bli!
Den andra anledningen är att biljettköparna i Stockholmsregionen verkar väldigt få. Varför finns det inte större support för dessa band? Det finns det säkert, men folk hade antagligen köpt upp sina pengar under skivmässan eller till julklappar(både till sig själv förstås, och till sina närmaste). Nej, det här var inte roligt.

Får hoppas Elin får en trevlig teaterföreställning istället, dränka sorgerna i en massa asskön musik, gå och få tillbaka mina biljettpengar och för dem köpa mig en tröstskiva – förutom denna förstås http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=36771438 och så en härlig kinadyngasväng med grabbarna grus.

Och så slutar jag inlägget med en uppmaning till Stockholms alla proggfans. Jag vet att ni finns därute, gör inte mig och banden besvikna nästa gång, ok? Det är i stort sett redan omöjligt att få hit AOR-band, men snälla låt mig fåsse progressiva band istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback