Okonstlat liv i lycka

Hellre ett konstlat liv i lycka än ett oförfalskat liv i olycka?

 

Jag har hela tiden valt att leva ett oförfalskat liv i olycka, men om ja ställdes inför dilemmat att jag hade ett levnadsår kvar av mitt långa och förhoppningsvis händelserika liv och fick välja mellan att ta en massa medikament som gjorde att mitt liv blev konstlat och oäkta, men ändå lyckligt, och att inte ta några meduciner alls men att det var det äkta, riktiga skitlivet såsom du och jag känner det. Ja vill svara att ja väljer den senare vägen, men frågan har förbryllat mig och ja vet inte riktigt om ja skulle göra det. Som nu? ja undviker alla droger förutom att ta den vita drogen ? de senaste månaderna har de blivit sockerrus in excess ? och lyssna onödigt mycket på musik. Men de är ändå lika dåligt som att ja skulle dricka, ta andra ?farligare? droger eller röka så ja vet inte om ja är så mycket bättre själv än ja vill framställa mig.

 

Ja vill ha en superdator?                                                                                                                       ?nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback