Lite allvar

Lite högre seriositetsnivå nu då. Tänkte förklara för er som undrat varför jag inte har några inlägg i Humor-kategorin. Jo, det är nämligen såhär att den kategorin ska finnas där för att visa på att i allt jag gör så sker det allt som oftast, om jag inte säger eller antyder annat, att med ett korn humor i det. Den ska finnas där så att ifall ni läser något och bli helt till er eller tycker att jag vänder er värld uppochner så kan ni titta på den kategorin och se att "Aaaahhh, han kanske bara skämta" :)

Bara så att ni vet...

Kommentarer
Postat av: jessica

Jag har goda nyheter, jag har hittat min mobil, låg i mjukisbyxorna längst in i garderoben efter jag röjt ut allt i hela rummet. Så jag tackar så hemskt mycket för erbjudandet men de är lugnt, ialf ett tag framåt ;)

2007-01-13 @ 23:01:25
Postat av: Jessica

Å föresten känner du Maria, läste genom nisses blogg och såg en kommentar där som fick mig att bli nyfiken ;) Nu har jag blivit som dig och börjar skriva fler meddelanden :P

2007-01-14 @ 02:15:09
Postat av: elin

Man tackar för upplysningen, men Per? Fortfarande inte ett kraftfullt namn, skulle Per döda 4 och dra av taket på en idrottshall? Nej, eventuellt råka välta en tant av misstag. Petrus kanske? (gillar de där gamla grek-namnen, de har mer pondus). LÄste dessutom att det är norrmännen som döper stormarna i bokstavsordning. SMHI döper dem till datumet de härjade, så Per heter i sverige 14 januari-stormen. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback